2009-07-21
 08:36:23

pictureeeeees !


hej bloggen,vet att jag har varit as dålig på att skriva, men har haft fullt upp med jobb. den här kläningen gillar jag mycket, köpt på monki. nu ska jag dra och jobba, det är nämligen så att jag har börjat jobba på thuns. slutar fyra idag kanske hörs då, puss













Karin

Tjena stumpan!

Snygg klänning. Den måste du ha köpt när jag va på Gotland?! Jag har inte sett den...

Hoppas ni har det härligt nu på Gotlandia....=)



Massor med kramar från mamma


Mormor

Hej Evelina!

Det var länge sen du skrev något i bloggen, men du har ju varit på Gotland och sen jobbat, vilken snygg klänning du har köpt,går moppen bra , ska du åka med den till skolan? Du vi kan väl höras på telefon, har sem en vecka till

Kramar från Mormor


Marcus

fett sexig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: